PIELGRZYMKA DO KALWARII ZEBRZYDOWSKIEJ I WADOWIC

Drodzy Parafianie,

Z radością informujemy, że nasza parafia zorganizowała pielgrzymkę do Sanktuarium Maryjnego w Kalwarii Zebrzydowskiej dla dzieci, które w tym roku przystąpiły do Pierwszej Komunii Świętej oraz tych, które obchodziły jej pierwszą rocznicę.

Naszą duchową podróż rozpoczęliśmy od udziału we Mszy Świętej w kaplicy w Domu Pielgrzyma. Ksiądz Zenon w swoim kazaniu nawiązał do historii młodego Jezusa, którego poszukiwali rodzice, i podkreślił plany, jakie Bóg ma wobec każdego z nas.

Po Mszy Świętej odwiedziliśmy kaplicę, gdzie mogliśmy podziwiać cudowny obraz Matki Bożej. Następnie, pełni duchowych przeżyć, wyruszyliśmy na Dróżki, by kontemplować piękno i głębię tego świętego miejsca.

Popołudnie spędziliśmy w Wadowicach, gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II oraz kościół, w którym przyszły papież został ochrzczony. Te miejsca pełne historii i duchowości pozwoliły nam lepiej zrozumieć życie i dziedzictwo naszego wielkiego rodaka.

Podczas podróży powrotnej w autobusie pielgrzymi modlili się, odmawiali Litanię do Najświętszego Serca Pana Jezusa oraz śpiewali pobożne pieśni, co dodało nam wszystkim sił duchowych i zacieśniło nasze wspólnotowe więzi.

Dziękujemy wszystkim za udział i wspólnie spędzony czas w modlitwie i refleksji. Niech Matka Boża i święty Jan Paweł II prowadzą nas na drodze wiary!